Header Row

[娛樂] 蔡楓華校園騷哄動 中大收o靚

蘋果日報 - 2011-04-01 - 校園騷哄動 自信返晒 蔡楓華中大收o靚


[轉載/Youtube] 蔡楓華( Ken)繼早前圓滿演出三場個唱後,前晚又到中大擔任聯歡會的表演嘉賓,獲近 300大學生歡呼吶喊舉紙牌歡迎,自信回歸兼越來越正常的 Ken即抓緊機會,叫學生們加入其歌迷會,又問人是否支持他去紅館開騷,可謂甚懂宣傳之道。 Ken又否認與孫敬安為錢反目,並謂大家目標一致是送他入紅館。

蔡楓華日前在九展成功舉行三場個唱,人氣飆升,他前晚又獲邀到中文大學的新亞書院聯歡晚會任壓軸表演嘉賓,獲大學生熱烈歡迎。前晚 Ken在盧敏儀及兩助手陪同下到達中大,排場與上位藝人無異,現場近 300學生見他即蜂擁靠近,有人大聲吶喊,有人舉紙牌助威,好不熱鬧。

Ken獻唱《絕對空虛》及《也許》兩曲,其間他甚識做地上前與學生們握手,又說:「好少歌手做完演唱會會出嚟唱校園,大家唔識唱嘅家學識,識嘅一齊唱,歡迎你哋加入我嘅­歌迷會。」

自從「自信心返晒嚟」之後, Ken說話也相當有紋有路,他搞笑說自己是偶像派,又謂:「你哋冇去 Star Hall係你哋嘅損失,如果我喺紅館開演唱會,你哋支唔支持呀?」學生們反應甚佳,又大叫 encore,最後 Ken多唱一首歌才完騷。

盧敏儀澄清冇不和
事後 Ken接受訪問,談到與孫敬安為錢反目, Ken說:「孫敬安係我好朋友,我哋會繼續合作落去,紅館冇話唔做,全部人都想我去,係我多年心願。」至於車淑梅指他的眼睛是創傷後青光眼, Ken表示戴黑超是其新形象,又謂:「我望到你即係冇事啦。」

盧敏儀接受訪問說:「新亞書院嘅理念係奮鬥同刻苦,呢個懷舊嘉年華,佢哋好想請 Ken嚟。」談到孫敬安與 Ken為錢反目,盧敏儀說:「唔關事, Ken表達能力差啲,唔識講嘢,孫生都解釋咗件事,佢哋冇為錢不和,都有攬頭攬頸合照,個 concert好有意思,我哋唔想為錢糾纏,嬲就一早唔搞啦,佢哋冇為任何嘢爭拗過。」

此外,近日為有線主持新節目《我的父親母親》的陳啟泰,昨表示有意找蔡楓華擔任嘉賓細訴他與母親的母子情。

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

電影

Popular Posts