Header Row

[娛樂] 林峯哭求潘霜霜收手 慾片恐快流出

林峯哭求潘霜霜收手 慾片恐快流出 2011-04-14
慾片流出 峯峯哭求霜霜收手


20110413林峯回應傳聞
林峯親自回應傳聞(東張西望)


[轉載/Youtube] 昨傳出有疑似林峯慾片流出,雙眼紅腫的林峯傍晚返電視城時,哭訴自己無比心痛。

擾攘超過一個月的霜峯慾照,昨日又爆第四波,林峯和緋聞女友陳嘉桓的自拍親熱照曝光,更嚇人的是有指疑似林峯情慾片流出。色字頭上一把刀,被慾照慾片打殘的林峯瀕臨崩潰,殘爆的他昨日含淚勸喻舊愛潘霜霜專注工作,言下之意希望她盡快收手;至於潘霜霜也不好過,聲言每次聽林峯歌曲便失控狂喊。你喊我又喊,想不到霜峯戀竟變成一公升眼淚。

連環被慾照打殘的林峯,昨傍晚 6時許由經理人及唱片公司人員陪同現身將軍澳電視廣播城,無綫高層樂易玲、監製劉家豪和曾志偉均在場等候。滿臉鬚根、一臉殘爆又眼腫的林峯抵達後即被記者大包圍。
對於有消息指林峯流出慾片,他說:「冇睇,但我聽身邊朋友講過。」林峯語畢已眼紅紅,連續一個月處於捱打狀態的他似無計可施,只希望潘霜霜停手,他一口氣地說:「件事進展到咁,我都有嘢想講。我哋兩個人拍拖嗰段期間,如果真係有任何事同形式傷害佢(潘霜霜),家作為佈局,我甘心接受,但佢家仲後生,希望佢……大家振作番,最緊要係將來好。呢件事令雙方身邊人都擔心,自己都好對唔住身邊人。」

「掙扎過想打畀佢」
林峯續說:「呢件事(霜峯慾照)喺開始嘅時候,冇一個人心情係好過,而我自己嘅心情絕對唔會比佢好過。」問他曾否想過相片如何流出?他說:「我唔去考究,最緊要兩個人係真心,冇必要、唔好去到咁嘅地步,我真係無比嘅心痛。」此時他已熱淚盈眶。
爆發霜峯慾照後,林峯有否聯絡潘霜霜?他說,「之前有一刻掙扎過,想打電話畀佢。」結果有否致電?他卻無語;是否公司不准?他只說:「我諗唔係適當時候。」至於是否有情慾片流出?林峯不置可否:「我真係唔知,我希望佢可以專心工作,無論我心情係點,都要做好手頭上工作,呢個係做藝人同自己嘅本份,我點都要返嚟開工。」再追問他會否擔心慾片曝光?他說:「家我只能夠回應咁多。」他又忍不住以手拭淚,並往化妝間整裝入廠續拍新劇《回到三國》。
其實林峯昨午原定返電視城出席《回》劇拜神儀式,但臨時甩底,該劇監製劉家豪解釋林峯往錄音延遲才缺席,他說:「佢遲咗嚟唔到,今晚會返嚟開廠。」劉家豪撐林峯沒為事件困擾,他說:「佢好專業,好犀利,日前仲拍咗三顧草廬一幕,佢半點影響進度都冇。」

盜手機資料屬違法
林峯疑手機和電腦洩密,若被人盜取手機資料並公開是否違法?黃國桐律師昨接受本報查詢時,表示手機中的照片版權屬拍攝者所有,若其他人未經拍攝者同意而取得照片並公開,屬於侵權行為。但若兩人屬於親密情侶關係,那又可算犯法?他說:「就算係阿爸阿媽都係咁話,一樣係侵權。」
此外,馬國明和楊怡昨日出席《回》劇拜神時,異口同聲撐林峯,馬國明說:「家我同人影相都驚驚哋,我普通話唔好,我唔搵內地女友。」楊怡也出言護林峯說:「唔好再迫害佢,私人感情事,唔應公開俾人批判,靚仔身邊梗係多女仔。」

0 comments:

電影

Popular Posts