Header Row

[娛樂] 3D肉蒲團 日籍男星葉山豪專訪節錄

[忽然1周] 愛在天地動搖時 葉山豪 2011年03月25日


[轉載/Youtube] 在香港人掃奶粉和盲搶鹽的同時,日本人葉山豪很冷靜。
「就算我老婆喺香港,都唔會搶奶粉。日本人會互相幫忙,即使屋企只剩一罐奶粉,都會拎出嚟同有需要嘅鄰居分。」
老婆、女兒、兒子都在九州,葉山豪掛心,但不擔心。
「九州離福島好遠,而且,我信我哋政府。」
天災動搖了一個國家,但沒有破壞一個民族的素質。反觀有些自恃食鹽多過食米的香港人,硬要戴起有色眼鏡去看人。
「日本人發明 AV,我經常俾人以為係鹹濕佬。依家拍埋三級片,一定死梗啦!」
葉山豪笑道。他其實並不十分介意,他的理論是:真正鹹濕的人,通常不會讓你知;能夠赤裸裸坦蕩蕩於人前的,通常壞不到哪裏去。
「所以老婆對我好放心。」
從二打六到男主角,日本人的智慧,何止只顧做愛那麼簡單?
「我應該喺 blog度寫:『睇《 3D肉蒲團》可防輻射』,或者真係會有人信。」
我都覺得真係會有人信。

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

電影

Popular Posts