Header Row

[娛樂] Angelababy先性後愛搶曉明?

BABY先性後愛搶曉明?


[轉載/Youtube] Baby否認硬搶曉明

內地型男黃曉明被指自獲Angelababy追求後,狠飛當時女友李菲兒,又指他與Baby的關係從性伴侶開始,前日Baby透過經理人公司發聲明駁斥,她昨天在觀塘出席服裝活動時,對此說:「成件事係好無聊嘅新聞,唔係事實我唔回應,公司都出咗聲明,我會保留法律追究權利。」

避談先性後愛
至於被指與男友由性伴侶開始,Baby聞言窒一窒後才說:「唔係事實唔回應,我唔想再講呢件事。」隔了數秒後,她又不悅道:「呢單新聞睇到我無言以對,真係好無聊,我以後唔再回應。」Baby昨日穿上一身如婚紗般的白裙出現,她說:「唔似,婚紗質地grand啲,呢件似去沙灘,似去夏威夷。」問她是否想婚禮在夏威夷舉行?她說:「冇諗過。」

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

電影

Popular Posts