Header Row

[娛樂] 賣淫 C小姐是誰 咪神 Carol:開名吖

賣淫 C小姐是誰 咪神 Carol:開名吖 ( 2011-03-25 )


[轉載/Youtube] 娛樂圈經常傳出女星經營副業,尤其近年全是賣青春賣身材的o靚模的天下,除了Freeze成員石詠莉爆料指有C字頭o靚模涉嫌賣淫,近日有網友都在討論區爆C字頭當紅o靚模04年間在尖東富都夜總會搵食,有指該名o靚模中五畢業,讀書成績一般,曾做售貨員,更有指該名o靚模入行前曾進行樣貌身材大變身及最近拍戲。

Carol拒對號入座
消息傳出,周秀娜(Chrissie)、浸大咪神楊梓瑤(Carol)和陳靜(DaDa)等的英文名或姓氏因有C字而捲入漩渦。Chrissie昨日透過經理人Roy回應:「呢啲新聞好無聊,出道至今答過幾百次,識我嘅人知我唔會去賺呢啲錢,但對於唔識我嘅人會點諗,我就唔會理。」Carol昨日在電話否認說:「唔該下次再傳呢啲消息,不如開名,唔好再估估吓,人哋嘅嘢唔關我事,我唔會對號入座。報道話個o靚模中五畢業,我都唔止啦,家返緊大學。」

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

電影

Popular Posts