Header Row

[時事] 極醜惡 我係差人我話事

新紮兇判官:我係差人我話事( 2011-04-02 )


極醜惡 唔衝燈老屈你爆粗( 2011-04-01 )


[轉載/Youtube] 警屈講粗口 的士司機鳴寃「佢哋用專業作古仔,擺我上法庭」
「佢哋係差人,用個人嘅專業作古仔擺我上法庭!」的士司機兩年前接載兩名休班警到警署途中,雙方因衝燈問題爭執報警。司機當場向警員投訴兩休班警,一個月後獲告知投訴不成立後,卻收到告票指控他「爆粗」。司機堅稱無辜、堅拒認罪,官司糾纏近兩年後終獲判無罪。」他決心追究兩警濫權及涉嫌夾口供「砌生豬肉」,聲言「有乜可能口供上連記錯嘅車牌都一模一樣?」記者:廖韻思、區杏芝、張軍

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

電影

Popular Posts