Header Row

[娛樂] 黃宗澤嗒女助手 胡杏兒唔認男友

傳偷食即向杏兒派定心丸 黃宗澤:女友啱唔使換 2011-04-14


[轉載/Youtube] 黃宗澤(Bosco)和胡杏兒拍拖六年,近期Bosco被指早前和胡杏兒在內地拍劇期間,偷偷搭上曾拍過電視劇的女助手陳小琳。Bosco昨日在中環出席活動時強調和女助手沒有曖昧關係,並大派定心丸說:「女朋友啱,就唔需要換啦!」

黃宗澤和胡杏兒地下情近期逐步浮面,早前更被影到一齊行街shopping。不過,黃宗澤被指早前在內地偷偷搭上20多歲後生女助手陳小琳,偷跳被發現,有指胡杏兒強迫Bosco要進一步公開兩人情侶關係。Bosco昨日在中環出席品牌Etro新店開幕,承認去年在內地確有聘請過女助手,但不是和胡杏兒共用。問他和女助手可有曖昧關係?Bosco即說:「梗係唔會有曖昧關係啦。」杏兒很信任他?他說:「我好信任自己。」

「成日對住會悶」
Bosco和杏兒去年在內地拍劇,朝夕相對,可會感情更好?他說:「我哋唔喺內地,喺香港都成日見到,喺內地拍劇幾個月,見都見到悶,希望呢半年唔好再同佢合作,成日對住一個對手,會悶。」對足一世豈非更悶?Bosco即不願回答,問他拍拖的話,也是一個對手?Bosco即說:「女朋友啱,就唔需要換。」林峯因戀上潘霜霜,床照似又有新一波,問黃宗澤可有試過被內地女子引誘過?他說:「我冇!可能我吸引力唔夠大。」

杏兒:我都想知
胡杏兒昨日在九龍塘浸會大學任活動頒獎嘉賓,她對男友偷食,全程表現從容,低調淡化男友緋聞,她說:「吓?有啲咁嘅事?咁奇怪,我真係唔知講乜,發生乜嘢事。」有指Bosco被她逼攤牌,她說:「真係冇啲咁嘅事,冇乜嘢講,當古仔去睇。」會否撐Bosco?她說:「冇回應!」是否雨過天晴?她說:「朋友啦,唔使太多回應。」

0 comments:

電影

Popular Posts